Klachtenafhandeling

Is er iets niet goed gegaan met je online bestelling of de aflevering ervan en wil je daarover een klacht indienen, dan kan je ervan op aan dat wij jouw klacht serieus nemen en zorgvuldig behandelen. Niets vinden wij vervelender dan dat een klant van kragtinterieur.nl ontevreden is over een product van ons of over onze dienstverlening. Wij zullen ons dan ook maximaal inspannen om een klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Om eventuele misverstanden te voorkomen dien je een klacht altijd schriftelijk te melden. Je kunt dit rechtstreeks doen aan onze afdeling Klantenservice, email info@kragtinterieur.nl Vermeld dan als onderwerp: Klacht, waar deze betrekking op heeft , hoe en/of wanneer e.e.a. zich heeft voorgedaan en voeg foto’s toe.

Het vervolgtraject:

  • Uiterlijk 2 dagen na ontvangst van je email ontvang je een ontvangstbevestiging in je mailbox.
  • Hebben we nog aanvullende informatie nodig, dan nemen we tussentijds contact met je op.
  • De oorzaak van de klacht wordt vervolgens door ons onderzocht.
  • Wij nemen daarna contact met je op om gezamenlijk tot een finale oplossing te komen.

NB Wij zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kragtijsselmuiden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.